BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 26 February 2011

inallilahhiwaillahhirojiuunn :'(

tadik ada mbiak pdh ngn aku, ada mbiak ninggal. mbiak ya nak kata bukan kwn aku, nya dolok pnh kwn ngn aku. time dolok dolok eh, lamak dhhhh. p now dh lost contact. dolok nya ada la ngaco ngaco mek duak kazen ku, p tek aku ng kejut abisss plus sedeh negar nya ninggal. aku mala mdh bulak bulak bulak, cm xcyk jak nya ninggal? nya ninggal cause excident, kul 5 tadik. tp aku still xcayak ehh. seems to be cdak bulak aku -.-" seems to be juak cdak xbulak aku -.-" walaupun aku xknl nya gilak eh, tp ati ku berasa tauk x nengar nya ninggal :'((((( aishhhhhhhhh, im still not believe that he's leave us. if really nya dh xda gik, aku doakan nya ditempatkan di tempat org org yg beriman. im not going to forget about you, walaupun ya kisah zaman dolok marek, tp kau dh ada sejarah ngn kmk org. kau salu ngaco aku n kazen ku dolok. sapa yg ada baca tok, mari kita sama sama sedehkan AL-FATIHAH kepada kwn ku tok. im not going to mention his name here, sorry guys.  al-fatihah :'(

0 comments: